welcome

Thursday, October 23, 2008

Andai...



ANDAI ada wajah yang ingin ku pandang penuh dengan kejujuran & kebenaran senyuman yang mampu membuat perubahan untuk aku melakukan segalanya

ANDAI ada sentuhan yang ingin aku ingin rasakan
penuh dengan kasihsayang dan kehangatan tanpa mengira ... dalam gembira atau duka untuk aku tidak melepaskan

ANDAI ada bisikan yang ingin ku dengar
penuh dengan kata cinta yang mampu membangkitkan berahi ku untuk aku penuhi tuntutan batinmu pasti aku tunaikan

ANDAI ada termaktub dalam perjalanan ku
aku hanya ingin menjadi sebahagian dari kisah hidupmu.... hanya dengan kau yang aku sentiasa bawa bersama hati ku

Biarkan aku menjadi sebahagian dari hidupmu
selama mungkin .... selama mungkin walau hati ini terluka ...

aku tetap ingin menjadi sebahagian diari hidup mu

0 comments:

bila muzik mula berbunyi mengalunkan lagu~