welcome

Monday, December 22, 2008

7 zon erotik lelaki

Ramai yang salah anggap zon erotik lelaki hanyalah zakar dan kepala zakar. sebenarnya byk lokasi zon erotik di tubuh lelaki. sebaiknye semua zon erotik ini distimulasi secara lembut dan dilakukan apabila sseorang dalam keadaan tenang.


1. Kerandut Zakar

kulit yg menyelaputi zakar a
dalah sensitif kepada sentuhan. ia boleh diurut dgn pergerakan circular dgn menggunakan hujung jari @ secara oral. kerandut ini bole ditarik secara lembut ketk,a sex oral. buah zakar juga boleh distimulasi secara gentelan lembut menggunakan jari.


2. Puting Dada


puting dada lelaki mempunyai kapasiti erotik sama spt puting dad
a wanita. ia kaya dgn bekalan saraf sensitif. pada kebanyakan lelaki, ia mempunyai kapasiti menegang& menjadi keras bile dirangsang. pergerakan circular yg lembut bermula dr arah luar ke dalam bole dibuat sekeliling puting. lelaki juga akan terangsang apabila puting dipicit @ di gentel.


3. Kawasan Perineum

kawasan perineum ini terletak antara z
akar dan lubang dubur (anus). ia bole distimulasi dgn urutan perlahan dr pangkal zakar ke arah anus @ sebaliknya. pergerakan secara sirkular dgn hujung jari @ secara oral di kawasan ini juga kan memberikan sensasi erotik yg tinggi. pergerakan yg sama juga boleh dilakukan pada bahagian peha sebelah dalam.


4. Kawasan Ari-Ari (Suprapubik)

kawasan ini terletak antara pusat dan pangkal zakar. ia amat sensitif kepada sentuhan dan urutan.



5. Kawasan Punggung


kedua2 pipi punggung & celah antaranya adalah kawasan erotik yg jarang sgt diterokai. gerakan jari secara perlahan dr hujng tulang belakang hingga ke anus. lakukan ini secara berulang-ulang. bahagian dalam pipi punggung juga boleh diusap lembut.



6. Kawasan Anus


kawasan anus adalah zon erotik utama tetapi jarang sgt diterokai. anus boleh distimulasi dgn cara pergerakan sirkular dgn hujung jari @ oral di pembukaannya. pergerakan ini boleh diselang seli dgn stimulasi di kawasan perineum, bahagian dalam peha dan pipi punggung. jika korang lebih adventures, jari boleh dimasukkan secara perlahan-lahan ke dalam anus. b4 tue, pastikan jari dilubrikasi sepenuhnya dgn gel pelincir seperti KY Jelly. pergerakan jari keluar masuk & sirkular secara perlahan-lahan mampu memberikan kenikmatan pd seseorang lelaki.


7. Urutan Prostat


kelenjar prostat terletak di bahagian depan sebelah dalam anus. ia boleh dirasa spt satu bonjolan kecil. kelenjar prostat ini boleh diurut secara perlahan & hasilnya akan berlaku pengeluaran cecair jernih dari zakar. ini akan memberikan kenikmatan pdd seset
engah lelaki. b4 urutan ini dilakukan, jari perlulah dilubrikasikan dgn sempurna. seseorang lelaki itu juga perlu berada dlm keadaan yg relaks& selesa dgn proses urutan ini.


0 comments:

bila muzik mula berbunyi mengalunkan lagu~